Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Rendben

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző

  • A képzés alapvető jellemzői

    Szakmanév

    FEOR kód

    FEOR leírás

    A szakmában végezhető feladatok

    • áruk és szolgáltatások hirdetése telefonon vagy elektronikus üzenetben, megadott szöveg szerint és kapcsolattartók listájával dolgozva;
    • érdeklődés felkeltése az áruk és szolgáltatások iránt, értékesítésre törekvés vagy értékesítési képviselők látogatásának megbeszélése;
    • az áruk és szolgáltatások, tájékoztató csomagok és brosúrák feldolgozásának és ügyfélhez küldésének intézése;
    • találkozók szervezése az értékesítési képviselők számára;
    • feljegyzések készítése az ügyfélkövetéshez, a marketing-adatbázisok frissítése az egyes ügyfelek státusának változásait tükrözendő;
    • vezetői jelentéskészítés a versenytársak tevékenységeiről és a kapcsolattartók által felvetett témákról;
    • statisztika vezetése a lebonyolított hívásokról és az elért sikerekről;
    • időszakos jelentések benyújtása a telemarketing tevékenységekről és eredményekről.

    A szakmában végezhető feladatok

    • Call center-értékesítő
    • Internetes értékesítő
    • Távértékesítő
    • Telefonmarketinges
    • Telemarketing értékesítő
    • Telesales operátor
  • Béradatok

    2018

    2016

    2015

    Minimum bruttó havibér

    111000 ft/hó

    111000 ft/hó

    850000 ft/hó

    Maximum bruttó havibér

    330000 ft/hó

    330000 ft/hó

    104975 ft/hó

    Medián bruttó havibér

    129000 ft/hó

    129000 ft/hó

    122000 ft/hó