Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Rendben

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző

  • A képzés alapvető jellemzői

    Szakmanév

    FEOR kód

    FEOR leírás

    A szakmában végezhető feladatok

    • az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, szervízmegrendeléseinek, vagy reklamációinak kezelése;
    • az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása;
    • ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése;
    • tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében;
    • levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
    • ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
    • szükség esetén számlázás, kifizetés, egyéb – vásárláshoz kapcsolódó – pénzügyi tranzakció kezelése;
    • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával;
    • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
    • beszámolás a vezetőnek.

    A szakmában végezhető feladatok

    • Call-center operátor (ügyfél-tájékoztató)
    • Híváskoordinátor
    • Telefonalközpont-kezelő
    • Telefonközpont-kezelő
    • Telefonközpontos
    • Telefonos hirdetésfelvevő
    • Telefonos ügyfélszolgálati képviselő
    • Telefonos ügyintéző
    • Telefonügyelet központos
  • Béradatok

    2018

    2016

    2015

    Minimum bruttó havibér

    111000 ft/hó

    111000 ft/hó

    700000 ft/hó

    Maximum bruttó havibér

    990614 ft/hó

    990614 ft/hó

    98500 ft/hó

    Medián bruttó havibér

    250000 ft/hó

    250000 ft/hó

    233000 ft/hó