Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Rendben

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző

  • Képzési információk
  • Munkaerőpiaci információk
  • A képzés alapvető jellemzői

    Szakmanév

    Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző

    OKJ

    5534701

    Szakmacsoport

    Ügyvitel

    Iskolarendszeren kívüli képzési idő

    750-1000 óra

    Munkakör

    "Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva
    személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek
    megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az
    ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre.
    Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges
    ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a vállalat,
    intézmény reklám –, marketing és PR-tevékenységében
    A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes:
    fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék,
    szolgáltatás kiválasztásában
    az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni, intézi a
    szervizmegrendeléseket, reklamációs ügyeket adatok, információk számítógépes vagy egyéb
    rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén
    feljegyzéseket készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék
    az egyes ügyfelek státusának változásait
    az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni
    bejelentkezni a Call Center rendszerbe, tájékozódni a rendszerben, áttekinteni a rendszerüzeneteket
    a Call Centerben végzett munka befejezésekor rendszeradminisztrációt és statisztikát készíteni
    promóciót, azaz értékesítés-előkészítést végezni
    közreműködni marketing-kutatások lebonyolításában
    részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében
    részt venni kiállítások, vásárok és egyéb rendezvények szervezésében"

    A szakképzés moduljai

    Bementi követelmények

  • Munkaerőpiaci információk

    Béradatok (medián) Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző

    Gondold végig, hogy amikor tornasorba áll az osztály, ki áll középen!
    Az ő testmagassága lesz az osztályodban a testmagasság medián értéke. Ehhez hasonlóan az ábrán látható medián az adott szakmákban dolgozók nagyság szerint sorba rendezett béradatainak középső értéke.

    Idegennyelvű ipari és kereskedelmi ügyintéző
    217164 Ft
    Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
    201121 Ft
    Irodai titkár
    184562 Ft
    Számítógépes adatrögzítő
    155316 Ft