Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Rendben

Segítsd ügyfeleidet az ügyeik intézésében!

A posta az internet és az e-mail világában is egy kiemelt, nagy forgalommal rendelkező intézmény. Az ablak másik oldalán ülő ügyintéző mindig kész a felmerülő problémák megoldására.

Napjaink postája már nem csak azt a szellemiséget képviseli, amiért annak idején létrejött. A csomagokat, leveleket és egyéb küldeményeket továbbító vállalat behálózta az országot, azonban az évtizedek során új területeket is meghódított magának. Az alapelvek továbbra is ugyanazok, de banki és pénzügyi funkciókkal is bővült a szolgáltatás – emellett pedig újságokat, rejtvényfüzeteket és sorsjegyeket is árulnak az ügyfelek számára.

A számlák befizetése kevésbé tűnik fel olyan negatív színben, mikor egy kedves, talpraesett, hozzáértő postai üzleti ügyintézővel találja szembe magát az ember. A hétköznapi emberekkel folyamatos kontaktusban lévő munkatárs ugyanis rendelkezésre áll bárki számára, aki belép az ajtón csomagfeladás, -átvétel, pénzbefizetés vagy vásárlás céljából.

Az egyénre fókuszálva látja el az ügyintéző feladatokat többek közt a felvétel, a kézbesítés, az értékesítés és az ellenőrzés terepén. Ügyfélszolgálati pozíciójában használnia kell a telepített informatikai rendszert a megfelelő programokkal, és mivel nagy értékű pénzösszeg fut át a keze alatt, azzal el kell számolnia a nap végén.

Ha ezt a szakmát választod, ne feledd, hogy egy kedves mosollyal nemcsak az ügyfél napját szépítheted meg, saját közérzetedre is remek hatással lesz a másoknak biztosított, apró örömforrás.

További információk a szakmavilag.hu oldalán.